poniedziałek, 26 stycznia 2015

Estetica Czyste Piękno Maska 16+ (łagodząca objawy trądziku)

Witajcie :*

Dzisiaj mam dla was recenzje maseczki, która miała złagodzić objawy trądziku.

Estetica Czyste Piękno Maska arganowa zabieg na hydro płatku sferycznym łagodząca objawy trądziku 16+.
Multiaktywna maska łagodząca objawy trądziku. Działa antybakteryjnie, wycisza podrażnienia, przyspiesza proces gojenia wyrównując koloryt skóry oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Składniki aktywne: olejek arganowy, zielona herbata, aloes, alantoina, oczar wirginijski, witamina E. Przeznaczona dla osób powyżej 16-go roku życia. Testowana dermatologicznie. Pojemność 21g.

Moja opinia: Jestem po pierwszym użyciu maseczki i jestem pozytywnie zaskoczona i jednocześnie zawiedziona. Maski używam zawsze po peelingu twarz, po czym na suchą twarz nałożyłam papierową "maskę". Sama aplikacja przebiegła sprawnie i szybko, maska się nie rozrywa, dobrze przylega do twarzy. Jednak jak dla mnie dziurki na oczy były zbyt małe przez co troszę "wchodziła" mi do oczu.
Na twarzy trzymałam 20 minut, mniej więcej po 10 poczułam lekkie mrowienie. Lubie to uczucie bo zazwyczaj wtedy kosmetyki na mnie "działają". Po kolejnych kilku minutach lekko podrażniła mi też oko (zapewne ze względu na ten mały otwór). Po 20 minutach zdjęłam kompres i wmasowałam pozostały na twarzy preparat - u mnie natychmiast się wchłonął, ale tylko miejscowo, bo w niektórych miejscach zostawiła lepiące ślady preparatu.

Spodziewałam się po tej masce nieco więcej, ale się rozczarowałam trochę następnego dnia po jej zaaplikowaniu sobie na twarz.
Po zdjęciu maski moja skóra była lekko zaczerwieniona (jak po peelingu kwasem), skóra ładnie napięta, a pory na nosie zwężona. Poza tym aktualnie mam kilka wyprysków na czole, które po masce są mniej zaognione, oprócz tego następnego dnia dostałam na twarzy jakiś plam- myślicie czy to może być uczulenie?


Ocena ogólna 3/6

Jakie Was kosmetyki uczuliły?

Ściskam Aleosiaczek :**

2 komentarze:

  1. Nie wiedzialam, ze maski mogą tak uczulać. Bardzo dobry wpis, teraz bede omijac maski estetica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy inaczej reaguje na nie, więc może cię nie uczuli. A jednak, ja też się nie spodziewałam, że mnie uczuli :(

      Usuń