wtorek, 20 stycznia 2015

Spaghetti z pomidorami i mozzarella :)

 Witajcie kochane :* 

Czekacie pewnie na ten post, no to się doczekałyście. Ale zanim ogłoszę wynik, to mam przepisik na spaghetti z pomidorami i mozzarellą. Mmmmm..  <3


Czas przygotowania: 40 minut
Kaloryczność: 610 kcal
Ilość porcji: 6

Składniki:

  • 3/4 kg makaronu spaghetti
  • 5 łyżek oliwy
  • 1/2 kg chudej mielonej wołowiny (ja wybrałam mięso indycze)
  • cebula
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 5 ząbków czosnku
  • 2 świeże pomidory średniej wielkości obrane ze skórki
  • ser mozzarella (ja pokroiłam w kosteczkę)
  • 1-2 łyżeczki śmietany 12%
  • sól, pieprz

Etapy przygotowania:

Spaghetti , firmowe włoskie danie, chyba po pizzy najbardziej popularne na świecie. Najsłynniejszy rodzaj spaghetti to chyba spaghetti alla bolognese.
Prosty i szybki (bo prawdziwe spaghetti po bolońsku  powinno się gotować nawet cztery godziny!) przepis na spaghetti z pomidorami i mozzarellą:
Na patelni podgrzać 3 łyżki oliwy, włożyć mięso (w moim przykładzie indycze) , oprószyć solą i pieprzem, smażyć mieszając 10 minut, aż odparuje płyn.
Cebulę i czosnek obrać i posiekać. Na drugiej patelni podgrzać resztę oliwy, zeszklić cebulę. Dodać koncentrat, dusić 5 minut.
Usmażoną cebulę wymieszać z mięsem. Dodać pomidory, czosnek i ser mozzarella. Wymieszać, dusić ok. 20 minut.
Makaron ugotować w wodzie z dodatkiem soli. Odcedzić, polać sosem, można posypać parmezanem (jak ktoś lubi ser).

 

Spaghetti gotowe!

Smacznego :*


No to teraz czas na wyniki:

 Moje pierwsze rozdanie na odnowionym blogu wygrywa...

1. Wszystkie osoby biorące udział wkładamy do maszyny losującej.


2. Losujemy jedną osobę.
 3. I patrzymy kto wygrał:


Wygrywa.. KITEKATU! SERDECZNIE GRATULUJE :)
Proszę o podanie danych do wysyłki.

Dziękuje wszystkim za udział. I zapraszam do następnego rozdania, pojawi się ono jutro :)

Ściskam Aleosiaczek :*



11 komentarzy:

  1. Szaleństwo :D Bardzo dziękuję :* a poza tym, nie próbowałam jeszcze mozzarelli z pomidorami w wersji makaronowej a ostatnio jest to moja ulubiona sałatka więc na pewno zmodyfikuję ją wg Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :) i dziękuje za wzięcie udziału, zapraszam na jutro.(kolejne rozdanie) Mojemu synkowi oraz bratu smakowało :) Więc polecam gorąco! Smacznego :*

      Usuń
    2. Mmmmmmniam spagetti
      dzieki za odwiedziny
      Nessi-blog-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. uwielbiam dania z mozzarella <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spaghetti to moje ulubione danie :) Na pewno skorzystam z twojego przepisu :)
    Mam prośbę, staram się o współpracę z sheinside. Byłabym bardzo wdzięczna jeżeli weszłabyś na mojego bloga i poklikała w parę zdjęć, lub bezpośrednio na linki do ubrań. Naprawdę bardzo mi zależy i byłabym bardzo wdzięczna. Klikając możesz wziąć udział w konkursie gdzie do wygrania jest między innymi nagłówek na bloga :) Jeżeli ty też potrzebujesz pomocy to chętnie pomogę :)
    Pozdrawiam. najaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłabym!
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń