środa, 21 stycznia 2015

Rozdanie 21.01-21.02

Witajcie kochane :*


Tak jak wczoraj wspomniałam dziś następne rozdanie, za to, że mam dobry humor. Rozdanie będzie w formie konkursu. Konkurs będzie pod tytułem "Mój codzienny makijaż". Polega on na tym byście się pomalowały tak, jak na co dzień to robicie, zrobiły i wysłały mi zdjęcie na pocztę: madamzium@wp.pl. 

Czas trwania konkursu to: od 21 stycznia do 21 lutego (do godziny 23.59)
Aby konkurs się odbył udział musi wziąć minimum 10 osób. 

A do wygrania mamy: 

 *Próbka szamponu z Garnier
* Maseczka podwójna oliwkowa
* Odżywka z Isany
* Wosk Essences o zapachu Creme Brulee
* Lakier do paznokci Be beauty kolor odcień fioletu
* Gumka do koka


Aby wygrać należy obowiązkowo:
1. Być publicznym obserwatorem bloga Aleosiaopisuje.
2. Polubić  Fanpage 
3. Umieścić pod postem chęć udziału w rozdaniu w formie:
- Blog obserwuje jako: ...
- Fanpage lubię jako: ...
- Link do udostępnionej grafiki: ...
- E-mail: ...
4. Wysłanie zdjęcia na konkurs na mojego maila.

Powodzenia!

Ściskam Aleosiaczek ;*

5 komentarzy:

  1. fajny konkurs:) zastanowię się:)
    wh4next.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. - Blog obserwuje jako: Syll.
    - Fanpage lubię jako: Sylwia G.
    - Link do udostępnionej grafiki: http://the-another-world.uchwycone-chwile.pl/2015/02/03/rozdanie-na-blogu-aleosiaopisuje/
    - E-mail: sylwag15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. - Blog obserwuje jako: Ewelaina
    - Fanpage lubię jako: Ewelina Przyszlakowska
    - Link do udostępnionej grafiki: http://dresscloud.pl/?show_post&img=1e91903829050d810160e98ae7a31700.JPG
    - E-mail: ewelxd@wp.pl - wysłałam makijaż

    OdpowiedzUsuń