piątek, 30 stycznia 2015

TAG- too much information

Hej!
 
Tak jak obiecałam, raz na jakiś czas (w piątki) na moim blogu pojawi się Tag :) Dzisiaj wybrałam - TMI Tag czyli Too Much Information. Wydaję mi się on dość ciekawy, więc zapraszam!
 
 
 
1. W co jesteś ubrana?
- W legiinsy i sweterek.
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
- Tak.  
3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie?
- Tak.
4.Ile masz wzrostu?
-Dawno się nie mierzyłam, ale około 167 cm :)
5.Jakieś tatuaże?
- Nie mam, lecz strasznie mi się podobają. Możliwe, ze kiedyś sobie jakiś zrobię :)
6. Piercing?
- Nie mam. Parę mi się podoba, lecz wątpię żebym sobie kiedyś zrobiła.
7. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
- Peeta i Katniss z Igrzysk Śmierci <3
8. Ulubiony serial?
- Nie oglądam za dużo seriali :) Ostatnio zaczęłam oglądać Pierwszą Miłość.
9. Ulubiony zespół?
- Nie mam ulubionego. Lubię na przykład - Kamila Bednarka.
10. Tęsknisz za czymś?
-Tęsknię, ale nie za czymś, tylko za kimś. Za moimi rodzicami, którzy pracują za granicą i mężulkie, który jest w delegacji.
11. Ulubiona piosenka?
- Nie mam ulubionej, lecz ostatnio najczęściej słucham :
♥American Authors - Best Day of my life
12. Ile masz lat?
- 20 :)
13. Znak Zodiaku?
- Lew.
14.Cecha, której szukasz u partnera?
- Chciałabym, żeby miał pasję, był opiekuńczy oraz miał poczucie humoru :)
15. Ulubiony cytat?
- ,, When nothing is true, everything is possible''.
16. Ulubiony aktor?
-Lubię Ryan'a Gosling'a oraz Johnn'ego Deep'a.
17. Ulubiony kolor?
-Niebieski, czarny oraz biały :)
18. Głośna czy delikatna muzyka?
- Różnie. Zazwyczaj głośna.
19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
-Na dwór do lasu, tam sie wyciszam, uspokajam mysli, ukladam je.
20. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel?
-Zależy od tego czy się śpieszę, czy nie, ale zazwyczaj tak około 30 minut.
21. Ile ważysz?
- Wagi nie podam :)
22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać?
- Z pół godziny będzie :D
 
23. Brałaś kiedyś udział w bójce?
- Tak! Zazwyczaj z kolegami...
24. Co ci się podoba w innych osobach?
- Szczerość.
25. Co ci się nie podoba w innych osobach?
- Fałszywość i to jak potrafią szybko ocenić ludzi z wyglądu.
26. Powód założenia bloga?
- Podzielenie się moją pasja z innymi.
27. Lęki?
- Mam straszny lęk wysokości, boję się pająków i innych insektów.
28. Ostatni raz, kiedy płakałaś?
- Ostatnio wczoraj, martwiłam sie o synka.
29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz?
- Dzisiaj.
30. Znaczenie nazwy twojego bloga?
- Zakładając bloga nazwa nie miała znaczenia :)
31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś?
- ''Kosogłos'' - Suzanne Collins
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
- Aktualnie nie czytam nic :)
33. Ostatnio oglądany serial?
- Pierwsza miłość.
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
- Mój brat.
 35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa i co on zawierał?
- Sms do mężulka z zapytaniem Gdzie jest. :)
36. Ulubione jedzenie?
- Naleśniki ze szpinakiem.
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
- Norwegia, Londyn, Nowy Jork..
38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś?
- Pokój gościnny.
39. Masz kogoś 'na oku'?
- Tak.
40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
- Mojego synka 'buziak' w policzek :D
41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona?
- Nie jestem osobą obrażalską.
42. Ulubione słodycze?
- Żelki.
43. Grasz na jakimś instrumencie?
- Nie.
44. Ulubiony rodzaj biżuterii?
 - Bransoletki.
45.Ostatni sport jaki uprawiałaś?
- Biegi. Do kuchni i z powrotem!
46. Ostatnia śpiewana piosenka?
- "Best Day of my life'' - American Authors
47. Ulubiony teks na podryw?
- Nie mam :D
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
- Nie?
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
- Z bratem i synem.
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
- Nikogo nie taguję. Jeśli ktoś ma ochotę może sobie odpowiedzieć :)
 Macie trochę moich zdjęć, żeby post nie był nudny :)
A teraz lecę się nacieszyć mężulkiem, właśnie przyjechał na weekend :) 
Więc kochani miłego weekendu i widzimy się w poniedziałek.

Ściskam Aleosiaczek ;**

9 komentarzy:

  1. tez lubie żelki:)Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaś żelek nei lubię i jestem ubrany w pidżame :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ogromna ilość pytań! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. CHYBA SOBIE żARTUJESZ Z TYM KOMENTARZEM NA MOIM BLOGU, BLOGERECZKO OD SIEDMIU BOLEśCI..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi

    p.s. zapraszam do mnie na nowy wpis diy: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/diy-casual-look.html

    OdpowiedzUsuń