piątek, 23 stycznia 2015

Tag- THE ME TIME

Dobryy :*


Ostatnio często trafiam na blogach na ciekawy tag, mianowicie na The 'Me Time' Tag, który bardzo mi się spodobał. Sama lubię czytać tego typu posty u Was, więc pomyślałam, że u siebie też go zrobię :) Co wy na to? Ciekawe jesteście? 



1. Co oglądasz lub czytasz podczas swojego czasu dla siebie?  
Wasze blogi, które są dla mnie inspiracją, dobrą radą. Lubie czytać wasze blogi, pełne życia, emocji, które wylewacie tu. Poza tym czytam również wiadomości ze świata: moda i nie tylko. Co do oglądania oglądam różnie: filmy(romansidła) na Zalukaj.tv oraz 5 Sposobów Na.. (kanał 5 fajnych facetów, a mają tyle pomysłów, naprawdę niektóre są przydatne)-Polecam!

2. Co masz na sobie podczas czasu dla siebie? 
Najwygodniejszy strój jaki można sobie wyobrazić, czyli wygodna koszulka (w zimniejsze dni bluzka/sweterek) i legginsy, do tego ciepłe skarpetki (w zimniejsze dni) i gotowe! To znaczy pod spodem oczywiście bielizna jest :) 

3. Jakich produktów kosmetycznych używasz podczas czasu dla siebie?  
Takich, przy których trzeba się dłużej pobawić :) Czyli na pewno maski do włosów, które trzeba potrzymać na głowie przynajmniej 20-30 minut pod czepkiem. Oleje na włosy, które nakładam zazwyczaj na 3-4 godziny przed myciem. Maseczki do twarzy, głównie z firmy Perfecta i Ziaja.


4. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci to...
Ja w sumie, tak szczerze mówiąc to nigdy nie przepadałam za czerwienią (oczywiście tylko u siebie) to teraz się w niej zakochałam i właśnie czerwone paznokcie noszę najczęściej. Moje ulubione ostatnio lakiery to Wibo, seria Celebrity Nails (nr. 2 my charming) oraz Biedronkowy.


5. Co jesz/pijesz, gdy masz czas dla siebie?
W sumie, nie wiem. Zazwyczaj to co zawsze. Jak mam trochę czasu dla siebie to zazwyczaj jem sałatkę owocową. Dodaje do niej moje ulubione owoce jak: winogrona, truskawki, aronie, brzoskwinie, kiwi oblane bita śmietaną (taki mój mały grzeszek) na dekoracje kładę na to ćwiartki limonki :)
Do picia to różnie, jak jest ciepło to shake owocowy truskawkowy lub aroniowy. Zaś gdy jest zimno to gorąca czekolada.
 Mmmm <3

 6. Aktualnie ulubiona świeczka to?


To jedna z moich ulubionych świec zapachowych Brise. Jej cena jest bardzo niska jeśli weźmiemy pod uwagę jej wydajność i skuteczność. Została kupiona miesiąc temu w Kauflandzie za 12,99 Świeca ma odpowiednie wymiary, jest stabilna i nie wymaga dodatkowych podstawek czy świeczników. Wygląda bardzo ładnie, a zapach jest słodki i romantyczny. Nadaje się do dekoracji i na specjalne okazje. Pali się bardzo długo, czas palenia 30 godzin, no i odświeża powietrze.
Polecam. ^^

7. Czy kiedykolwiek miałaś czas dla siebie 'na zewnątrz'?

Teraz wyjście z domu to nie problem, zwłaszcza wtedy gdy ma się takie małe szczęście. Codzienne spacery z nim, to coś na prawdę przyjemnego. Uwielbiam! :*


8. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?

Nie. Ja jestem 'papla' jak to mój tato mówi. Ja muszę mieć z kim pogadać po filmie, podzielić się odczuciami, emocjami jakie mi towarzyszyły podczas seansu filmowego. Czasami zdarza mi się gadać w trakcie trwania filmu, raz nawet byłam upomniana :)

9. Ulubiony sklep online? 

Sklep online? Nie mam raczej ulubionego. Ja jestem z tych osób, które muszą dotknąć, powąchać czy podotykać. Dlatego tez ja preferuje sklepy stacjonarne. Z tego też moje zakupy w sklepach stacjonarnych trwają 3-4 godziny :)

10. Coś do dodania? Co jeszcze robisz podczas swojego czasu dla siebie?

Raczej nic po za tym. Macie tu zdjęcia mojego małego szczęścia z jednego spaceru.




 I jak podobało się Wam?
 Może macie niedosyt informacji, może chcielibyście jeszcze coś się dowiedzieć. :)


Ściskam Aleosiaczek ;*


6 komentarzy:

  1. Też lubię te maseczki z perfecty :) Kochana chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc - kliknięcie w link Choies na w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Mam potworne uczulenia na kozie mleko i nie wiedząc o tym użyłam właśnie kremu pod oczy z tej serii, nie chcę wspominać jak wyglądała wtedy moja skóra. Bardzo lubię zarówno maseczki z Ziaji jaki i Perfecty ;) Słodkie te Twoje małe Szczęście
    Pozdrawiam, Sylwia

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co; ) ojej, to nie fajna sprawa z uczuleniem, wiem coś o tym ,ja sama jestem alergikiem. Męczy mnie to powoli, bo większości produktów czy kosmetyków mi nie można (O wpadłam, dzięki tobie na kolejny wpis. Już wiem o czym będzie. ) dziękuję, oj tak słodki to on jest ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Są świetne, dlatego większość kobiet je wybiera :)

      Usuń