piątek, 16 stycznia 2015

Zupa Neapolitanka

Witajcie kochane :*

Dzisiaj z innej beczki :)

Nie będzie to recenzja jakiegoś żelu czy perfum. A mianowicie coś dla tych co lubią coś kuchcić. Jest to lekka i przepyszna zupa Neapolitanka ( według mojego uznania). Jest ona bez mięsna. To lecimy, potrzebujemy do zrobienia jej takich składników jak:

 Składniki: 

* 2 kostki bulionowe (warzywne)
* 2 serki topione kremowe (po 30g)
* 1/2 szklanki śmietany 12-proc.
* biała część pora (ja daje cały-z zielona częścią)
* 1/2 pęczka natki pietruszki (ja nie dałam, u mnie nikt jej nie lubi)
* 4 kromki pszennego pieczywa tostowego (można zastąpić to ziemniakami czy też makaronem- według uznania)
* 1/2 łyżeczki masła
* sól, pieprz, inne przyprawy (według uznania)

Sposób przygotowania tej zupy, jest banalnie prosty. Mianowicie trzeba: 
  
1. Rozpuść kostki bulionowe w litrze wrzątku. 
2. Włóż serki topione (stale mieszając) i podgrzewaj na małym ogniu do momentu, kiedy się rozpuszczą. Rozdrobnij je za pomocą blendera. 
3. Dodaj śmietanę i dopraw do smaku solą oraz pieprzem, jeżeli uznasz, że jest to konieczne.
4. Posiekaj umytą natkę pietruszki oraz por i podawaj zupę posypaną natką oraz porem.
5. Jako dodatek podawać chleb tostowy, pokrojony w kwadraty i "podsuszony" z dodatkiem masła.

* Ja dodaje czasami ziemniaki lub makaron by zupa była bardziej syta. 


Mam nadzieję, że się podoba. Moim chłopcom to smakuje, zawsze robię duży garnek. 

Smacznego! :*


Ściskam Aleosiaczek :*

4 komentarze:

  1. Ooo proste w wykonaniu i pewnie smaczne. Wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje, że smaczne. Mój synek zjadł prawie dwie takie miski zupy ;) polecam

      Usuń
  2. Bardzo proste i brzmi smacznie, skuszę się na pewno jak zostanie mi rosołu bo ja jestem przeciwna wszelkim kostkom, maggi i innym przyprawom o szemranych składnikach ;)

    OdpowiedzUsuń